Thursday, July 23, 2009

aku skema?

Nampaknya ada sesetengah yang tak puas hati dengan aku sebab tak update secara konsisten. Hehehe.. Bukan malas nak update, tapi biasanya aku tulis entri berdasarkan mood. Kadang-kadang bila otak cam serabut atau terlalu letih, nak bukak blog sendiri pon rasa malas. Apatah lagi kalo nak pegi blog orang lain atau blog walking. Huhu..

Kalo nak tulis mengarut je, rasa cam tak perlu. Apalah guna tulis entri tanpa apa-apa makna. Seboleh-bolehnya entri yang ditulis ada nilai komersial. Maksud aku bila mereka baca, diorang akan tersenyum atau terasa untuk mengomen. Hahaha...

Ada gak yang cakap tulisan aku cam skema. Cess sampai hati engko cakap gitu.. Adeeii... Kalo aku tulis dalam bahasa kelate takot ramai yang tak paham plak. Haha..

Skema kadang-kadang ada bagusnya kerana orang skema biasanya jujur dan patuh peraturan. Tapi kalo terlalu skema pon susah gak.huahuahua,,,.....

No comments:

Post a Comment